Klassresa till Hagudden...

Heej!
Tillbaka från våran lilla klassresetripp till Kil!
Det var faktiskt väldigt fint där på Hagudden, första gången jag var där.
Kul va det också, när vi var ute i mörkret på upptäcksfärd, letade efter Petter som vi trodde hade dött någonstans i skogen och va inne och myste med tacos och godis. ;)
Hade ju en bredvid mig hela natten som skulle insistera på att trängas.
Så man sov ju inte så mycket iallafall, va rätt trött på morgonen.
Känner faktiskt inte av det så mycket nu, men det kommer förmodligen, speciellt imorrn.
Har ju vanlig skola imorrn, och på fredag...

Höstlov nästa vecka iallafall! :D

Nu ska jag läsa lite i en bok som ska vara utläst tills imorgon.
Har typ halva boken kvar men skit samma.

Ha det bra!

PS. Bilder från klassresan kommer säkert snart, om jag får några vill säga. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0