Brudnäbb på bröllop:)

Va på bröllop igår!!!!!!!!!

Det var riktigt kul, började med att möta upp Emma och Erik vid Plaza hotell halv tio.
Vi va sen uppe i deras bröllopssvit och blev iordninggjorda, stylade och sminkade:)
Jag vill jättegärna bli make-up artist!
Verkar som ett väldigt kul jobb, men vägen dit känns lång...

Det var iallafall väldigt nervöst precis innan man skulle gå in i kyrkan.
Men gick ganska bra, benen skakade som fan hela tiden när vi stog där framme men det spalde liksom ingen roll.
Emma och Erik va jättesöta och Emma var jättefin i sin otroligt vackra klänning!
Festen efter va också väldigt kul, haha;)
Det började lugnt, vi åt mat, man fick hålla tal och alla skålade, skrattade och måddebra.
SEN.........!

Efter tårtan och kaffet, ställde de undan lite bord så det blev yta till dansgolv.
Emma och Erik började såklart med brudvalsen, Erik kan ju inte alls dansa men det var fint ändå haha.
Baren öppnades, många blev lite "groggy" och discot började!
Haha, dansade till låtar som "Sexy Bitch" med David Guetta och Akon...
Och pappa dansade loss som fan i mitten av ringen på dansgolvet med disco ljus och "scenrök" överallt.
Haha, det var skojj:P

Eftersom jag inte har någon kamera har jag heller inga bilder, men lägger ut när jag får några.

Ha det braa;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0