Gillar inte stinkande gubbar...sry:S

Hejsan:)

Bilden på buskarna och ängen där nere är tagen i Långkärr i morse, vaknade alltså upp där vilket alltid är härligt.

Idag var jag förövrigt i stan med Emmy och Linnea, det började ju bra med att Linnea nys vaknat när bussen gick och Emmy missade den för hon stog på fel sida av vägen...-.-
Så jag fick åka in ensam, satt en gubbe bakom mig som STANK rök och svett, men det satt också en kille framför mig som STANK parfym. Så det jämnade liksom ut sig.............typ.
Men sen när alla var inne i stan hade vi det riktigt trevligt, köpte en t-shirt och tights.
Åt mat på Burger King och mötte Sandra.

När vi väntade på bussen såg vi en fullgubbe bakom oss som stog och kissade, självklart skulle han med på bussen hem sen också.
Så hemfärden blev ju inte så mkt bättre då det stank kiss i hela bussen, men det var en ganska lyckad dag ändå.

Puss

Köpte inte denna men tycker såna är rätt coola.
Finns på BikBok om det är nån som är intresserad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0