Här kommer uppdatering!

Oj vad dålig uppdateringen har varit nu!

Men jag har faktiskt inte haft tid... igår var det ännu en måndag.
Var på flera möten, med skolans elevråd först och sedan politikermöte.

På kvällen sedan spelade jag gitarr, hade en vikarie då.
Han är tydligen med i bandet Deathstars om det är någon som vet vad är för band. ;)

Idag har vi haft redovisning i skolan, det var faktiskt kul, gjorde som ett tvprogram, med debatt, hehe.
Efter skolan har jag pluggat, städat och tagit det lugnt.

Har också tänkt, igen, att jag ska försöka att inte äta så mycket godis...
Det misslyckas ju i oförsig alltid, och jag ska ju till Göteborg till helgen så då lär det väl spricka, igen, men vi får väl se haha!

Nu ska jag sova, puss <3

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Tack =) Jag har jobbat och sedan varit ute och ätit med mina kollegor !

2010-02-09 @ 22:39:20
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Laila

ja det är jag :P tack så mkt söta julia =)

2010-02-10 @ 11:25:52
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0