I en annan värld, med skidorna på!

Hej mina vänner och min kära blogg! (Hehe)

Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag!
Onsdag idag, vilket betyder sluta tidigt i skolan!

Åkte ut till pappa där vi drack varm oboy och åt macka innan vi slängde oss ut i de hemmagjorda spåren i skogen. Jag snackar LÄNGDSKIDOR här.



Det är ju bra träning och det kändes i armarna kan jag tala om!

Men jag och pappa fick några riktigt härliga skrattattacker - åt mig såklart - när jag förgäves, gång på gång, skulle försöka ta mig upp för de, egentligen riktigt små, backarna.

Åkte ju bara bakåt och åt sidorna, ner i snödrivor och upp igen, höll på att bryta benen och fick snö innanför alla tröjor!
Tänk vad kul man kan ha åt sånt... haha!

Mindre kul var väl kanske att mina stackars slitna hårtoppar frös till is! :S



Men det är härligt att vara så tätt inpå naturen tycker jag - om man valt det själv vill säga, tänk alla gånger man stått o frusit med skolan t.ex -, man kan tillåta sig själv att vara den man är, att tillhöra allt eller inget, och leva i nuet!

Och vackert är det!
Dock syns ju inte det när man tar bilder med dåliga mobilkameror. ^^




Puss // Julia

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härligt! :D

2010-02-24 @ 22:42:01
URL: http://pelleplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0