Åh vilken underbar dag!

Sitter och lyssnar på Placebo och smaskar på lite godis just nu.
Ute skiner solen och vädret är helt enkelt underbart!
Så jag o mamma ska ut o gå, hade tänkt dansa på Friskis och Svettis men vem vill vara i en instängd lokal full med människor när det är sånt här väder?!
Inte jag iallafall. ;)

Blir så glad av gulliga människor som gör en glad! Har hört att jag varit fin i håret idag t.ex, och alla är trevliga och glada. Det toppat med en heldag i cafeterian med Jejja, det faktum att det är fredag och underbart väder ute, gör alltså detta till en toppendag!
Ser lite knepig ut på bilden men ha överseende tack!


Slänger in en bra låt med Placebo, första gången jag lyssnar på dem om jag ska vara ärlig ;)



Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0