slutförd

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN KLAR!

Har skrivit klart historiauppsatsen, den är inlämnad och nu behöver jag aldrig tänka på den igen!
Tills jag får tillbaka den med betyg på då förstås.. men här tar vi en sak i taget.
Så skönt att vara klar med en sak, sen har jag ju massa andra saker till som ska göras men det är bara att gå igenom de också.

Sökte på prärieindianer förut på google, vilket jag gjort tusen gånger men aldrig på bilder, och då kom det upp en bild på lilla mig! Haha, snacka om snopet..
Men det är ju för att jag skrivit om det så det kanske inte är så konstigt ändå. Men lite läskigt är det ju att allt man skriver kan hamna där.. Men det måste man ju vara medveten om när man är ute på internet, speciellt när man skriver blogg.



Nu känner jag för att lägga mig i sängen och aldrig gå upp igen..
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Så skönt att du blev klar! Kom

på de att de va dumt av mig att skriva om

chuck eftersom inte alla sett alla avsnitt men blev sp upprörd o ledsen att de blev så därför :)

2011-12-12 @ 08:46:32
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: anna

skönt att vara klar med uppsatsen :)

2011-12-12 @ 08:48:20
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0