go on and try to tear me down, I will be rising from the ground



ibland måste jag höra låtar eller se filmer flera gånger innan jag verkligen kan bestämma mig för vad jag tycker om dem, medan jag ibland får jag en känsla direkt för vad jag tycker, det får jag nog oftast.
men ibland kan det krävas lite mer.

som med den här låten...
första gången jag hörde den tyckte jag att den var stark och bra, men inte så speciellt jättebra.

men nu, efter att ha hört den några gånger, och efter att ha kollat på videon ett antal gånger så tycker jag att den är just precis sådär jättebra!

jag älskar den och spelar den om, och om, och om igen!
jag tänker lära mig den på piano också. sådetså!

Kommentarer
Postat av: Solin

sv: naww sötnos du får ta och krya på dej!

2011-07-18 @ 22:45:03
URL: http://mjws.blogg.se/
Postat av: isabel

fin blogg :D

2011-07-18 @ 23:29:49
URL: http://isabelmcloughlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0