dancer

Hola!
(Måste ju träna på min spanska eftersom att jag åker till Barcelona på SÖNDAG!)

Va ute med kompisar igår och det var kul, eller helt okej kul egentligen men allt blir ju vad man gör det till!
Bl.a jag och Amanda dansade som galningar, alltså gjorde vi det roligt enligt mig, men jag hade önskat ett hav av dansande människor på ett stort dansgolv med grym musik istället för de ytterst få personerna som faktiskt var uppe och dansade med oss haha.
Men alla gillar inte att dansa och de flesta var nog ganska otaggade på det helt enkelt.
Bättre lycka nästa gång.

Glömde min tröja/kavaj där borta också.. lite tråkigt men jag hoppas att den hittas och att jag får tillbaka den snart!


Idag har jag målat min tv-bänk, den ska bli vit för att passa in i shabby-chic stilen som jag gillar så mycket.
Jag har också varit på stan med Amanda och Emmy, kanske visar senare vad jag köpt... ;)

Hoppas ni har det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

så länge man inte får i sig mer energi än vad man gör av med är det lugnt ;D

2011-06-22 @ 23:16:06
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- så fin bild!

2011-06-23 @ 02:09:51
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Andrea

ni åkte för tidigt, efter drog det igång!! puss

2011-06-23 @ 16:23:50
URL: http://highergrounds.tumblr.com/
Postat av: emmy

Jag har en sån underbart fin vän <3

2011-06-23 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0