det är inte långt kvar nu

Håller just nu på att packa fram lite saker som jag ska ha med mig till Barcelona, åker dit på söndag!

Det ska bli jättesuperduperroligt verkligen, åker ju dit med mitt underbara fotbollslag för att sola, bada, spela fotboll i Cataluña Cup, dansa loss på discon och se den vackra staden Barcelona!

Åh vad jag längtar!


weheartit

Det svåra är ju då bara vad man ska med sig..
Kikar lite på lookbook efter inspiration, för knepet när man reser är ju att hitta så många olika kombinationer som möjligt eftersom att man inte kan ha med sig hur mycket kläder som helst.
Vi får väl se hur det går.. hehe.

Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: åh, tack så jättemycket!

2011-06-21 @ 15:14:17
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0