coloring my surroundings



Igår var jag orange, grön, svart, röd och denim. I like those damm colors that's so in right now!
Toppade det med klackar, lite roligt att använda sådana klackskor till vardags, inte ofta jag gör det faktiskt.

Fotbollsmatchen som spelades igår på bortaplan förlorades tyvärr, men det var ett bättre lag helt enkelt, dock gjorde vi en riktigt bra andra halvlek där vi fick in två mål!

Usch, jag måste ju fixa designen på bloggen snart, vet inte vart jag ska ta vägen med den riktigt..


Kommentarer
Postat av: Ida

Borde också fixa min design, har inte orkat ta tag i det;)

2011-05-21 @ 18:09:07
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/
Postat av: emmy

tycker bloggen ser bra ut hörredu ^^ längtar tills på måndag<3

2011-05-21 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0