dig it up

hej hopp!
här är jag när jag gräver i garderoben och försöker hitta nya, roliga kombinationer och outfits.
det är ju inte alltid det lättaste och ofta slänger jag bara på mig nåt när det är stressigt på morgonen, vilket ju är synd för jag har så mycket kläder som jag aldrig använder men som jag absolut skulle kunna använda bara jag visste hur jag ska bära upp dem!
försöker tänka att jag ska blanda olika material och färger, eller köra på samma färgskala, eller helt enkelt bara våga bära upp något ovanligt!

här är några enkla kombinationer med kläder som jag inte använder så ofta, men det funkar ju det med!
man måste bara gräva fram inspirationen som man har gömd någonstans.






hoppas ni har en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0