don't want to hear about it

Något jag faktiskt har väldigt mycket av är skjortor av olika slag!
Jag tror att jag har minst fem vita skjortor, tre flanellskjortor, jeanskjortor och ja you name it.
Jag använder det inte så ofta som man skulle kunna tro, men de hänger och trängs i garderoben som bara den!

Men detta må ju vara en av de finaste skjortorna jag sett, undrar bara hur de fått till det där uppe i nacken, fin är den iallafall!



På tal om ingenting så har det varit en stressig dag!
GLÖMDE bort att jag hade sånglektion för att jag är så upp över öronen begravd i läxstress just nu, måste lära mig att planera och slappna av lite.. fast jag gör det oftast i fel ordning, slappnar av först och planerar sen. inte att rekommendera! Men men, det löser sig tänker jag och går o lägger mig istället....


Kommentarer
Postat av: M a t i l d a

har du några kläder du inte vill ha?

tar gärna några, haha ;D

2011-09-07 @ 22:47:23
URL: http://matildaliebig.blogg.se/
Postat av: M a t i l d a

sv; JAAA, hahahhaha ;)

2011-09-08 @ 09:08:10
URL: http://matildaliebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0