19 april 2012

Gooodmorgon!
Är hemma idag också från skolan, va det igår, och ska sen till läkaren för ett besök(inget allvarligt bara koll!). Ska verkligen försöka plugga idag även om det inte är helt lätt! K var här igår och stöttade mig genom plugget som tur var, men mycket återstår.. Men nej nu ska jag inte skriva mer om det!
"Det löser sig!" Som jag och Olivia alltid säger ;)



I know you're scared it's wrong
Like you might make a mistake
There's just one life to live
And there's no time to waste, to waste

Kommentarer
Postat av: olivia

Åh vilken cool outfit min vän!:) du är så himla bra på att kombinera och ha dig!, du lyckas alltid, även med det omöjliga som att vara perfekt!, för i mina ögon är du det bästa receptet på perfektion!, du vet som när man hittar det receptet då kladdkakan lyckas bli kladdig fast ändå inte för kladdig, men ändå lite krispig! Perfekt helt enkelt!, och precis som vi brukar säga så löser det sig alltid!;) <3

2012-04-19 @ 11:56:44
URL: http://oliviannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0