en stund bort från verkligheten

Träffade Emmy och Sandra efter skolan, vi tittade i lite affärer, tog en mysig fika och de uppmanade mig än en gång att läsa Hungerspelen serien. Första filmen kommer ju ut på bio någon dag nu så kanske får lägga på ett kol om jag ska hinna läsa den innan jag ser filmen! Trevligt var det i alla fall.




Nu kraschar jag dessvärre ner i verkligheten. Matteprov OCH bokrecensions-skrivning imorgon... Snälla kan jag inte bara få begrava mig under täcket för en dag?

Kommentarer
Postat av: Dennis

Tänkte likadant, måste läsa boken innan biobesöket! Köpte boken i helgen och måste säga att den är riktigt grym! Julia gogogo, till närmsta bokaffär! :)

2012-03-21 @ 22:22:57
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0